Wednesday, February 4, 2009

kahwin

seseorang ke kedai survey kad kahwin.. tak pernah terfikir tentang permintaan yang satu ni.. nasib ada balqis.. tapi dengan balqis2 skali pening..haha.. terlalu complex..semuanya harus di caj dari jenis kad, artwork dan printing berlainan dari setiap helaian.. ape pun cos dia mmg agak tinggi.. setelah broder tu pergi, aku secara spontannya meluahkan buah fikiran kepada balqis..
aku : ee..mahalkan harga dia..
balqis : a'ah, tu la..mahal gile..
aku : kay kalau kawen nanti ingat nak wat kad saiz bisness card je la..
balqis : haha..kedekut..
aku : hey, bukan kedekut la.. ok pe, depan tulis name semua.. then
blakang letak map.. lagipun kan lagi praktikal..orang bley simpan dalam walet.. kalau kad biasa lepas tengok orang buang je..kan..hee..

hurm..mungkin kad kawen tu betul-betul dirialisasikan nnti.. pertama dalam sejarah, pastu nnti baru orang ikut..haha.. nak kawin pun susah, tu baru kad kawen blum blanje yang lain.. bukan tak boleh nak kurangkan cos.. tapi masalah orang kita terlalu banyak mulut.. ape pun tak kene..terikut sangat adat.. benda yang simple di putar belit alam supaya lebih sempurna kononnya.. percaya sangat benda karut, da la ikut adat bangsa lain (india).. yang betul islam tak nak pula diikut..hurm.. itu la bangsa ku..

No comments: