Tuesday, February 3, 2009

tibanya februari

tiba sudah bulan kedua..asalnya nak update gambar setiap bulan..tapi tak berkesempatan dek jadual keje yang memenuhi setiap hari..memang perjalanan yang mencabar..bukan senang beb nak senang..haha..ntah sampai bila aku akan bertahan..bukan tak tahan, tapi slalu rasakan bukan ini jalannya, jalan yang btul-btul dicari.. tambahan panggilan mak kelmarin memberi sedikit impak.. mungkin itu antara kekurangan yang aku rase..aku rindukan mereka!
hari2 berlalu terlalu pantas..tak terkejar.. mungkin ini yang aku risaukan..takut tak sempat, tak sempat mengapai cita.. dengan kerja kini, langsung diabai urusan luar, inikan mengejar anganangan.. mungkin betul ape difikir, aku perlu berubah.. tak boleh macam ni.. terasa baki masa terlalu singkat..sangat singkat..

dari membuat call card, mengenali seseorang dari media prima.. mungkin akan dapat membantu, membantu ke platform baru..

No comments: