Thursday, January 15, 2009

lupakan

dalam tak semena mengemas bilik ditengah malam, actually bukan mengemas tapi memunggah, memunggah sume barang lame.. terlihat pada karya-karya lame.. memang sangat banyak.. bile diteliti btul-betul sememangnya prestasi aku banyak menurun.. artwork yang dulu lebih teliti, mungkin banyak mase untuk itu..ye memang banyak mase aku
luangkan untuk berkarya dulu.. sebab aku punya impian. dari satu ke satu karya aku sedar yang kebanyakannya tak habis.kenapa selalu dibiarkan ia..biarkan berhenti di tengah jalan. bukan nak menyalah si dia, tetapi dengan dia banyak benda yang aku lepaskan.. termasuk impian ini.. ya, yang bodohnya aku.. tapi benda dah berlalu.. takde guna nye hendak menuding sesiapa.. karya-karya lame itu tetap disimpan.. mungkin akan berharga kelak.. mungkin juga terus menjadi sampah..

No comments: